Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu

Lissabon

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

31 Augustus 2018 | Portugal, Lissabon

Hallo dan,

Er gebeuren rare dingen met deze site maar ga het toch weer proberen.
Vanmorgen om 7.00uur aan het ontbijt naast mijn onderkomen.
Allemaal heel goed. Omeletten met kaas en 2 koffie verkeerd en ik kon er weer tegenaan. Zag een nieuwe perigrino voorbij komen en ff later weer. Hij kon de weg niet vinden denk ik. We moesten zoals zo vaak het spoor over maar dat stond hier een beetje vreemd aangegeven. Ik heb hem op afstand nog teruggewezen maar hij begreep het niet. Ik heb hem de hele dag niet meer gezien, oh wel, net bij aankomst hier. Voor ik wegging vanmorgen kwam er nog een nieuwe rugzak aan, dit was een Franse dame en heb ik niet meer gezien. Komt vast nog wel. Toen om 7.30uur maar eens op pad wand get zou 38 gr. Worden. Eerste 10 k saai, asfalt, bamboe en later zandpad met meer bamboe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2018

Lissabon

17 September 2018

Lissabon

16 September 2018

Lissabon

15 September 2018

Lissabon

14 September 2018

Lissabon
Diana

Actief sinds 28 Juli 2018
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 5938

Voorgaande reizen:

28 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: