Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu

Lissabon

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

18 September 2018 | Portugal, Lissabon

Hola,

Ik heb mijn taak volbracht en ben vanmiddag in Santiage de Compostela aangekomen. Eerst maar eens een flinke pot bier besteld met een flink bord eten. Pffft. Wat was ik moe. Zo moe ben ik hier nog niet aangekomen maar ff douchen en relax op mijn hotelbed. De naam van het hotel kwam me wel bekend voor, laat ik hier nu vorig jaar ook geweest zijn. Dichtbij het centrum en verder een prima ruimte. De kathedraal stond voor het eerst eens niet in de steigers. Mooi om te zien. Het weer vandaag begon vanmorgen met een beetje gemiezerd en al gauw werd het warm. De zo'n kwam tegen 11 door maar later werd het ook weer bewolkt. Vannacht heel slecht geslapen in de Alberge. Het was er verder wel gezellig. Heb aan de overkant bij een restaurant in de tuin gegeten samen met twee Brazilianen, een Spaans koppel en een Slowaakse dame. Haar was ik In de ochtend tegengekomen op het terras en ze zat om 10.00uur al aan de wijn. Kreeg ze in een witte soepkop, had ik v/d week al een keer gezien bij Spanjaarden dus nu haar toch maar eens gevraagd wat het was, haha. Moet er niet aan denken. Leuke dame, dat wel. Toen ik terugkwam in de Alberge waren 2 jongens uit Israël aan het koken, zag er heerlijk uit en ze zeiden meteen eet maar mee want er is meer dan genoeg. Ze hadden een rijstgerecht gemaakt in druivenbladeren met kastanjesaus. De kastanjes werden eerst op de het ceramische plaat gelegd

  • 18 September 2018 - 17:24

    Ans:

    super Diana, je hebt jezelf weer overtroffen, zo veel kilometers en dan ook nog leuke verslagen schrijven!!!

  • 18 September 2018 - 19:50

    Henk:

    Super prestatie!

  • 23 September 2018 - 06:01

    Angela:

    Super Diana weeerrrrrrr in Santiago de Compostela!!!! En de kerk is uit de steigers !!! Super mooie foto!!!! Heerlijk warm was het!!! Te warm ?? Toen wij m hebben gelopen hebben we veel regen gehad dan is dit beter!!!! We moeten gauw x bijkletsen !!!! Groeten uit Almelo....xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2018

Lissabon

17 September 2018

Lissabon

16 September 2018

Lissabon

15 September 2018

Lissabon

14 September 2018

Lissabon
Diana

Actief sinds 28 Juli 2018
Verslag gelezen: 1216
Totaal aantal bezoekers 5903

Voorgaande reizen:

28 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: