Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu

Lissabon

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

17 September 2018 | Portugal, Lissabon

Hola,
Vanuit de tuin in O Pino Valga. Dat is bij het restaurant vlakbij de Alberge. Ja, nog 1 keer. Kamer vol met Duitsers maar er zijn ook Brazilanen, Spanjaarden en Oostenrijk. Het was te ver en te heet om nog verder te lopen. Ik word nu wel moe na 30 k. Morgen nog een en dan ben ik klaar. Joepie, had ik niet meer verwacht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2018

Lissabon

17 September 2018

Lissabon

16 September 2018

Lissabon

15 September 2018

Lissabon

14 September 2018

Lissabon
Diana

Actief sinds 28 Juli 2018
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 5902

Voorgaande reizen:

28 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: