Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu

Lissabon

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

01 September 2018 | Portugal, Lissabon

Hallo allemaal,
Ik zit nu lekker relax vlakbij mijn hostel, ja jullie lezen het goed. Het was wederom te heet om te wandelen. 25 k toch nog gehaald maar pff, wat was het vermoeiend. Enige mogelijkheid om te overnachten was in deze alberge/hostel. Zat helemaal vol maar de eigenaar had nog een ander huis en daar mocht ik slapen en wel bij de Italiaanse mama mia, ze had het al over mij gehad. Toen ik in de lunch gelegenheid bij haar binnen kwam begon ze te juichen dat is mijn dochter, haha. I k had zelf in het dorp al gegeten voordat ik bij de Alberge aankwam want ik moest echt wat hebben. Het Franse koppel slaapt hier ook. De eigenaar heeft ook een supermarkt en toen ik daar de boodschappen wilde doen zei hij koffie hoef je niet te kopen dat is van mij en een zak vol iets wat je voor ontbijt in de melk of yoghurt moet doen stopte hij me ook nog toe. Let wel, ik slaap hier voor €10 en dat is inclusief beddengoed en handdoek. En dan ook nog samen met mama mia, ze ligt nu lekker te slapen. Gister avond nog naar het concert geweest en dat was zeer de moeite waard. Vanmorgen na ontbijt om 7.30uur weggegaan en ik zit nog steeds op de goede route maar het wijkt wel af van wat mijn app. zegt. Eerste keer, komt goed. Vanmiddag waar ik de lunch had zei de eigenaar kom maar hier naar toe, zit je rustiger. Kwam ik in een grote eetzaal, hing helemaal vol met foto's heel mooi. Dat zie je wel meer, gister avond op aanraden van hostel eigenaar in een Portugees restaurant gegeten, zag er ook heel mooi uit. Het eten was geweldig en dat voor €11. Ik begrijp wel waarom Portugal een arm land is. Maar qua vriendelijkheid staan ze voor mij bovenaan! WiFi is hier prima dus zal nog ff wat foto's toevoegen.
Fijne avond allen en tot de volgende. Ik ben nu in Arneiro das Milharicas. Oh ja, vanmorgen nog bij een oud baasje ff gerust. In the middle of no were, hij wilde met mij op de foto en dat kon ik dan op Facebook zetten, haha, ik zeg dat heb ik niet. Nou hij had tussen alle opgestuurde foro's ook een e-mail adres of ik de foto dan daar naar toe wilde sturen. Wilde natuurlijk n kleine bijdrage hebben en uiteindelijk een hug maar gelukkig passeerde net n auto dus kwam ik er met een handdruk vanaf, hahaha.ouwe snoepers! Adios!

  • 01 September 2018 - 16:06

    Roelie:

    klinkt weer ouderwets gezellig allemaal, bijzondere ontmoetingen, lekker eten etc.
    ik hoop voor je dat het snel iets minder heet zal worden, en anders maar wat kortere afstanden per dag. het is vakantie, geen wedstrijd hè?! pas goed op jezelf

  • 02 September 2018 - 07:37

    Diny:

    Wat een belevenis weer Diana. Ondanks dat het zwaar is met die hitte geniet je er wel van als ik jouw mooie verhalen zo lees. Ik ben het met Roelie eens, het is vakantie, dan maar een dag of wat langer. Kon de foto’s nog niet zien, maar jouw verhalen zijn al mooi.
    Veel plezier nog en tot je volgende “reportage”

  • 02 September 2018 - 18:46

    Angela:

    Super Diana dat je weer lekker aan het wandelen bent!!!! Leuk om je weer te volgen. Wij hebben Porto - Santiago gelopen...ben benieuwd of ik dingen herken. Ik wens je heel veel wandelplezier toe!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2018

Lissabon

17 September 2018

Lissabon

16 September 2018

Lissabon

15 September 2018

Lissabon

14 September 2018

Lissabon
Diana

Actief sinds 28 Juli 2018
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 5949

Voorgaande reizen:

28 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: