Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu

Lissabon

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

04 September 2018 | Portugal, Lissabon

B. Tarde allen,
Vannacht dus geslapen, nou ja geslapen, haha! Elk uur luidde de klok waar ik naast sliep en net zo vaak zo niet vaker hoofdje honden blaffen. Maar vanmorgen om 8.00uur begonnen te lopen. Het was al warm maar het was te doen. 12 k was het maar er moest nog wel wat geklommen worden. Prachtige omgeving wederom en bij Tomar helemaal. Geïnteresseerden moeten maar ff googelen, zeer de moeite waard! Ik had n overnachting ( gister) geboekt midden in het centrum dus daar rugzak afgegeven en ik kon zo waar mijn kamer al in. Ik war er al om 11.30uur denk ik. Ff later de stad doorgelopen en ja hoor daar kwam ik toch Ben v/d eerste dag tegen. Hij was niet naar Fatima maar toch weer bijzonder dat je dan op dezelfde dag elkaar weer tegenkomt in deze stad. Hij heeft b.w. opgelopen, had uitslag op zijn onderbeen. Theo had het er v/ d week nog over. Brr, hopelijk gaat dit mij niet gebeuren. Heerlijke lunch gehad in een middeleeuws restaurant en op de wc was het te donker om een foto te maken maar dat zag er ook heel bijzonder uit. Verder niet veel gedaan, beetje rondslenteren want het is echt de moeite waard om hier een dag te verblijven. Morgen weer wat meer k maken. Ik ben toch wel wat tijd verloren door Fatima, maar ik zie wel hoever ik kom. Kan altijd nog terug. Ik heb natuurlijk wel weer een mooi stadje gemist omdat ik voor de andere route gekozen heb. Maar Portugal is dichtbij dus dat kan altijd nog

  • 04 September 2018 - 16:52

    Hermanos:

    Hallo Hermana
    Tis weer genieten als ik jou verslag lees
    Ik zou zeggen goed de lakens na kijken en als je niks ziet lekker slapen en morgen gezond weer op .
    Hasta Luego tu Hermano


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2018

Lissabon

17 September 2018

Lissabon

16 September 2018

Lissabon

15 September 2018

Lissabon

14 September 2018

Lissabon
Diana

Actief sinds 28 Juli 2018
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 5940

Voorgaande reizen:

28 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: