Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu

Lissabon

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

09 September 2018 | Portugal, Lissabon

Hola,

Vandaag aangekomen in Albergeria a Velha. Zit in een mooi complex, heel mooi! Estalagem do's Prades.
Vanmorgen na heerlijk ontbijt en goede nachtrust weer aan de wandel. Op de kruising kwamen Ben en Ken en nog twee onbekenden voor mij, aanlopen. Zij hadden er al 6 k opzitten. Ff bijgekletst en toen heb ik een uur met de Engelse, Ik ben haar naam vergeten, meegelopen. Toen was er voor haar gelegenheid om koffie te pakken maar had ik nog geen behoefte aan. Oh ja, ook twee kiwi's gespot van het Noorder eiland

  • 09 September 2018 - 15:58

    Diny:

    Hé Diana, weer mooi verslag geschreven, we kunnen jou mooi volgen zo. Is de temperatuur nog steeds zo hoog of is het al beter te doen? Fine avond daar en hopelijk een goede nachtrust om morgen weer fris aan de nieuwe dag te beginnen.
    Groetjes.

  • 10 September 2018 - 13:52

    Els De Ruiter:

    Hoi Diana,

    Fijn dat het zo goed gaat ,leuk om te lezen.
    Succes !!

    Groetjes Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2018

Lissabon

17 September 2018

Lissabon

16 September 2018

Lissabon

15 September 2018

Lissabon

14 September 2018

Lissabon
Diana

Actief sinds 28 Juli 2018
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 5941

Voorgaande reizen:

28 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: