Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

10 September 2018 | Portugal, Lissabon

Hola,
Wat een hotte dia weer vandaag. Gisteravond wezen eten met t koppel uit Nijmegen die ik gistermiddag tegen kwam. Ze waren net begonnen met de camino. Was gezellig. Ze zaten in t zelfde hotel. Heerlijk geslapen en vanmorgen om de hoek ontbijt en om 8.00uur aan de wandel. Het was weer mistig dus veel vocht in de lucht. Tot 11.00uur en toen werd het weer bloedje heet. Om 10.00uur met 3 mensen woonachtig in Miami lang pauze gehouden. Ff later voegde n Spanjaard uit Barcelona zich bij ons maar hij liep in tegengestelde richting. De drie uit Miami waren van een wandelclub, een kwam uit Columbia, een uit Zweden en een uit Zwirserland. Het blijft me verbazen zoveel nationaliteiten er op de diverse camino's lopen. Uiteindelijk toch maar weer verder. Deze twee dagen veel langs een spoorlijn gelopen en wanneer je deze over moest steken was ook wel lachen. Gaat erbij ons anders aan toe! Wat mij ook opviel, in een buurt waar behoorlijk mooie villa's stonden, twee wasplaatsen gezien waar moekes de was aan het doen waren. Had ik hier niet meer verwacht. Misschien willen ze het zelf in tact houden, geen idee! Verderop een lange lunch gehouden en toen kwam ik twee nieuwe rugzakken achterop, een koppel uit Australië. Uiteindelijk was ik om 15.30 uur in mijn hotel. Relax, fijne plek en weer aan t begin v/ d route voor morgen. Nu zo ff happen en dan morgen er flink tegen aan want ik wil dan wel eens in Porto arriveren

• 11 September 2018 - 17:41

Angela:

Mooi Diana om je verhaal weer te lezen!!! Inderdaad mooi dat er zoveel nationaliteiten mee wandelen!!! Geniet ervan !!! Heerlijk warm??? Houd je hoofd koel !!! Veel plezier!!!

• 11 September 2018 - 17:42

Angela:

Porto is een hele mooie stad!!! Heerlijke port....moet je ff proeven!!!!

• 12 September 2018 - 18:52

Ans:

Mooie verhalen Diana, leuk om te lezen, wens je weer mooie km's en leuke ontmoetingen toe.