Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Diana - WaarBenJij.nu

Lissabon

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

12 September 2018 | Portugal, Lissabon

Hola,
Gister niet geschreven maar dat was vanwege het vieren van mijn verjaardag! Het was een warme saaie dag maar heb wel mijn bestemming Porto bereikt. Kwam onderweg wederom een gemeenschappelijke wasplaats tegen en heb n moeke geholpen met het verplaatsen van een grote wastobbe van haar hoofd naar de wasplek. Ik wist niet wat ik zag. In het verre oosten verwacht je dit maar niet in Portugal. Het was in een omgeving waar toch hele mooie woningen stonden. En 15 k verder kwam ik langs een onderkomen met golfplaten, ik dacht eerst nog dat het thuinhuisjes waren maar het waren toch echt woningen waar gekookt werd etc. Ongelofelijk. Maar goed toen ik na ruim 30 k de brug in het vizier had en het mooie Porto zag was ik wel weer blij. Daniël de Canadees van een dag of 4 terug was er nog en we hebben eerst samen een bier gedronken. Toen naar de slaapplek, prachtig, heerlijke douche en daarna lekkere wijn, eten en tenslotte port gedronken. Porto is een prachtige stad. Ik was hier in 2015 ook na mijn eerste camino. Vanmorgen na een heerlijk uitgebreid hotel weer aan de wandel. Dit was de meest vervelende route tot nu toe. Ook heb ik sinds twee dagen last van brandende handen en kuiten omdat hier de zo'n op staat en na ik nu weet in combinatie met mijn antibiotica echt niet goed is. Hebben ze me niet verteld. Ook hadden ze mij misschien beter n andere soort kunnen geven. Ik loop tenslotte de camino. Maar als het morgen nog zo erg is zal ik toch moeten bussen, in ieder geval niet in de zon. Het is zoals het is en tot nu toe nog steeds Fun. Jullie horen morgen of er na. Vanavond waren er Duitsers en Brazilianen in the house. Goede nachtrust en tot next.

  • 13 September 2018 - 02:32

    Hermanos:

    Heej Hermana
    Geweldige prestatie weer nou pak maar lekker debus en geniet van de stad met lekker eten en drinken .
    Groeten Hermanos

  • 13 September 2018 - 07:21

    Diny:

    Hé Diana,

    Mooi verhaal weer en wat een prestatie. Hoop dat je een gezellige verjaardag gehad hebt met mede Camino-gangers.
    Vervelend dat je nog steeds aan de antibiotica bent en dat je daar ook nog bijwerkingen van hebt. Hopelijk heeft de antibiotica wel gedaan wat het moest doen.
    Blijf genieten!!
    Fijne wandelkilometers of rustige buskilometeers ☺.
    Groeten Diny

  • 13 September 2018 - 11:59

    Els De Ruiter:

    Hoi Diana,


    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Mooi dat je in Porto bent gearriveerd en idd hopelijk blijft het goed gaan!!
    Veel succes nog en hoor het vanzelf.

    Groetjes Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2018

Lissabon

17 September 2018

Lissabon

16 September 2018

Lissabon

15 September 2018

Lissabon

14 September 2018

Lissabon
Diana

Actief sinds 28 Juli 2018
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 5944

Voorgaande reizen:

28 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: